Thursday, June 17, 2010

my new age


startin from mid of this nite...automatically...i've been living in this world for 27 years...
honestly...i feel that time move so demn fast...it's seem like yesterday...
yg aku bru jer...end up my high school time...hahahahahaha ayat x leh blah...msih anggap diri nie muda belia hahahahaha...tpi btol ckp org biar usia meningkat...tpi jiwa kena sentiasa muda n aktif hahahahahhaa....
well...usually...aku mmg x brapa sgt nk celebrate birthday nie..ntah myb aku jnis x di dedahkan sjak kecik kot...ntah
aku still igt ..masa umur aku 2 or 3 yea
r old...family aku ada buat bdhay party utk aku yeaaaa...aku ada photo kenangan tu smua...hahahahaha
tu ar bdhay party pertama and terakhir aku ....
bonde,kak long,bang ngah,bg zol,kak andak ,abg najib and arwah abah...
sronok sgt...masa tu aku rase smua org tumpu kat aku...ye ar ank bongsu...masa tu aku lak spesis budak yg semangat hahahahahahaahahahaha skrg tidak lagikkk
kdg2 aku ras nk jer ulang balik masa2 tu...my whole family get together...
skrg nie...smua dh ada family masing2...nk brjumpa time raya...
tu pon x serentak.... x apa la...aku paham...
hurmmm sepanjang aku hidup nie...byk sgt pngalaman...peristiwa..kenangan pahit,manis,seram,lawak smua ada....
tpi sebetulnya...aku ...masih bnyak kekurangan...and byk bnde yg aku x achive lgik...
x apa la insyallah slow2...
well sebelom sesiapa ucapakan selamat ulang tahun kelahiran pda aku...biarlah aku meraikan nye sendiri dan buat ucapan terawal utk aku sendri...hahahahahaha
syukur pada ALLAH SWT...kerana masih memberi aku peluang utk bernafas...
aku brharap semakin usia meningkat...aku makin matang n kuat mnempuh apa jugak ...
buat bonda...FATIMAH BTE KASSIM... and arwah abah... MUSTAFA HJ YAHYA...thnks sbb tnpa kalian aku tidak akan hadir kedunia ini...
pada teman2...thnks kerana kalian smua terlalu byk mngajar aku erti hidup secara langsung atau tidak...tak pelu rasanya utk aku mention evry each of ur name...korang tau sapa korang...
azam baru...ntah la...apa2 pon aku dh belikan hadiah utk dri aku sendri...NOKIA N 68...x perlu disponsor smua duit kocek sndri ya hahahahahahahaha...chowwwww

No comments:

Post a Comment