Monday, July 5, 2010

drama


aku bosan dgn drama dlm dunia nie...

mana2 jer aku pergi...ada jer pementasan drama yg aku x suke nak tonton...

kenapa agaknya?

boley x korang just berdrama tnpa melibatkan aku?

aku malas nk brlakon dgn korg...

biarlah aku berlakon secara solo...

aku sendri yg tulis skrip lakon layar drama aku...

aku sendiri yg tentukan dialog and ekpresi wajah aku...

kenapa aku sesak dgn drama2 yang tidak diundang nie...

kenapa aku cuma menjadi watak cameo dlm drama2 ni smua...

adakah kerana aku yg x pandai berdrama?atau aku yg over acting....

salah kah utk aku mnjadi dri aku dlm drama dunia nie?

kenapa akan ada yg mempersoalkan...

sedangkan aku tak pernah menggangu drama2 taik korang semua...

entah la...DRAMA kehidupan ...lebih bera dri watak2 filem melayu....

aku sekadar pelakon yg terpinggir...end.....


No comments:

Post a Comment