Thursday, July 29, 2010

ZIANA ZAIN ambassador of ANTABAX







Bertempat di ONE UTAMA tanggal 28 julai...berlangsung pelancaran serta pengumuman superdiva pujaan ramai huhuhuhuhuhu...ZIANA ZAIN sebagai duta produk penjagaan kebersihan diri ANTABAX...
bukan hanya ziana malah suami tercinta serta dua puteranya turut terlibat...bertuah nyaaaaa...
aku snggup ni running jap dri office waktu lunch...
thnks god...smpt gak smpai and kak gye tgh posing brgambar...
meriah btol...ZIANAFOLKS MEMBER pon ada as always...
sempat la aku bgi poster kompilasi kak gye wktu mentor yg aku capture...
anyway...aku dh cuba mandian ANTABAX...bau dia mmg segar...lepas nie mmg conferm la aku guna antabax jer huhuhuhuhuhuhuhu....
smlm turut di tontonkan iklan komersial ANTABAX...nice and 4 sure x stereotype mcm kbnyakan iklan2 produk penjagaan kebersihan yg sedia ada...huhuhuhu
so tnggu 16 hb ogos nanti ...tayangan premier iklan ANTABAX kak gye tu kt tv yerk...

No comments:

Post a Comment