Tuesday, August 3, 2010

sepetang di ZOO NEGARA





















cakap pasal dunia haiwan..surely semua antara kita sentiasa hidup dan berdepan dgn haiwan...paling2 pon binatang peliharaan korg...mcm kucing,anjing,ikan ,kura2,hamster dll...ada gak kes bila cermin keta korg kne bidik najis burung hahahahaha...(nasib aku pakai scooter)
itu binatang yg jinak dan mmg bley dibwa pelihara di rumah...(tidak termasuk burung yg melabuh ke cermin keta korg tdi)
tapi kalu nk tgok binatang2 liar yg mungkin juga ada yg hampir pupus...
kat zoo lah tmptnya...yer x...(x tau la aku kalu ada kt kmpung korg huhuhuhuhuhuhu)
aku kalu bercerita pasal zoo nie... x tau la knapa aku cukup gemar dgn mahluk bernama gajah ...bgi aku...gajah haiwan yg comel...dan penyayang...selain dari kucing la...
penah gak terpikir...alangkah bgus kalu aku bley bela anak gajah dirumah ...hahahahaha
membe2 yg rapat ngan aku sure dh masak ngn story aku nie...huhuhuhuhuhu...
apa2 pon peluang utk ke zoo bila diajak oleh teman2 ...mmg x aku lepaskan...
so alang2 dh kesana...lensa camera aku pon terus membidik dan aku kongsikan sebahagian dri padanya utk tatapan korg...
komen2 la yerk...
hasil photography aku yg x seberapa ini...
msih dlm proses pembelajaran...

No comments:

Post a Comment