Wednesday, October 13, 2010

indah di hari raya






















hahahahhaha mcm biasa ar aku...mmg selalu lambat nk update post kt blog aku nie...
well this time about my hari raya baru2 nie...
suasana meriah walaupon x sehavooc time aku kecik2 dulu2...
tpi aku bersyukur sbb dpt celebrate raya kat bumi MALAYSIA...dgn aman
raya tau nie mak aku x dpt nk hidangkan bahulu cermai sbb dia x larat dah...ksian mak...
tpi gigih gak masak rendang,sambal goreng,nasi himpit,kari ayam mak yg mmg lain dri yg lain...
tahun nie x semua abg2 aku balik raya pertama n kedua serentak...
tpi abg chik sefamily ada...anak2 dia jer dh buat riuh rendah rumah mak aku kt batu pahat nie...
then ptg raya baru la kak aida sekeluarga ngan makcik aku dtg...makin heboh la rumah mak...
so aku selitkan moment2 raya aku thun nie di batu pahat...heheheh tpi muka aku x ada sbb aku yg amik gambor...haihhh
lahyannnnnnnn

1 comment: