Tuesday, September 28, 2010

muka buku yg benggong...


aku mmg tgh benggang skrg nie...
ni semua disebabkan oleh mukabuku yg x sudah2 buat hal sejak akhir2 nie...errrrr
aku skrg mmg dh jarang melayan mukabuku...first sbb broadband aku ada jer masalahnyer...
and dsbbkan itu gak...skrg aku dpt tido lena dan lebih awal dri kebiasaan...bagus kan...
tpi since semalam...aku bukak ar kejap mukabuku nie..time lunch hour kt opis aku nie...
tu pon sbb aku just nk update smthng kt wall n update photo2 yg aku shoot spnjng mggu lepas...
skali bila aku g bhgian photo n aku nk create new album...
ntah kenapa langsung x boley...meradang betul aku...
aku bukan boley kalu x update photo2 yg aku shoot dlm fb...
sbb kt sana la paling senang org,membe2,client nk usha baikkk hasil photo and artwerk aku...adeyyyy...benggang ar...
rase aku nk jer construct smthng yg mcm fb ...kenapa agaknyer ek...
aku tnya membe2 aku...x d plak diaorg face situation mcm aku nie....
errr hangin nie....hangin yg teramat sgt.....

No comments:

Post a Comment