Monday, September 6, 2010

photoshoot raya 2010





















tanggal 4 sept 2010...aku serta seramai 14 org membe2 rapat sekolej berpakat mngadakan sesi photoshoot...khas sempena syawal yg akan dtg...
actly idea nie trcetus dri cik nurliey...dia yg plan....
tugas aku sebagai photogrpaher of the day...bersama junior aku gmie....
so tepat jam 3 smua dh berkumpul di studio whoop seri kembangan...
mmg meriah la suasana...dh terasa mcm raya betul la...hahahahaha
mcm2 perangai...
yg x tahanyer...kebiasaanya...aku yg akan instruct direction utk posing bila buat photoshoot...tpi haritu...smpai part aku kne berposing...aku jdi kaku...
hahahaha abis diorg2 nie semua..dera n balas dendam...sruh aku buat pose mcm2...lama plak tu....hahahahaa
tpi hari itu mmg merupakan kenangan terindah dlm hidup kitaorg semua...
terbayang aku...dlm masa 10 tahun akan dtg...bila tgok balik moment2 indah pda hari tersebut...tentunya setiap dri kami...akan tersenyum ....thnks korang semua...
selamat hari raya gak utk semua pengunjung setia blog alku yg x seberapa nie...
ribuaan maaf aku mohon sekiranya...sepanjang aku menulis ada terkasar bahasa...

No comments:

Post a Comment